Õpetaja ütles: "Tule ja osale olümpiaadil! ". Mina mõtlesin, et miks mitte. Kui õpetaja palub midagi teha, siis ta usub minusse ja ma otsustasin väljakutset mitte eirata. Ma pole vastutustundetu ja tahan teada palju uusi asju. Ma ei ole laisk. Ja minu elu kreedoks on õppida ja uurida kogu aeg. Kui te arvate, et ma olen hullumeelne, siis te olete ebaõiglased minu suhtes. Sellepärast, et ma ei tee midagi oma soovide vastu, mis mulle on ebahuvitav. Tõepoolest, kui asi on oluline, ei saa teha midagi muud ning sa pead selle ära tegema. Ma arvan, et töörühmas on minuga lihtne töötada. Ma kuulan teiste inimeste mõtteid ja arvamusi. Mul ei ole suhtlemisel probleeme, ma oskan leida kõigiga ühise keele. Mõnikord ma ei oska ega julge muuta olukorda, siis tuleb kujundada ümber suhtumist. Võtta vastu see olukord nii nagu see on ja liikuda aeglaselt, kuid õigesti edasi. Ma ei sooviks olla kangelane, vaid lihtsalt tahaksin osaleda vahvas ürituses, mis tooks mulle kasu ja kogemuse. Koolis õpin kolme keelt - eesti, inglise ja saksa. Seni mitte kumbagi pole õppinud täies ulatuses. Minu jaoks on olulisel kohal mitte tuupimine vaid suhtlemine. Ärge arvake, et see on dogma. Igaüks valib endale õige tee. Ma olen humanitaarinimene. Mind ei huvita mitte matemaatika, vaid kirjandus ja keelte õppimine. Ma arvan, et keeleoskus avab mulle kõik uksed ja laiendab silmaringi. Nii eesti kui mõne teise keele oskus tuleb kasuks ülikooli sisseastumisel ning siis töö otsimisel, sest mitmed ettevõtted tervitavad erinevate keelte tundmist. Sellepärast otsustasin osaleda olümpiaadil. Soovin võistelda oma gümnaasiumi au eest. Ma ei ole argpüks ja ma loodan, et ma pääsen sellest voorust edasi. Olümpiaadil osaledes kontrollin oma keeleteadmisi ja oskusi ning võitlen oma hirmu ja kõhklustega. Loodan, et peate mind eriliseks inimeseks, kes peaks olümpiaadi lõppvooru pääsema. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega