Soovin osaleda vene õppekeelega koolide õpilastele mõeldud eesti keele olümpiaadil. Mul pole jäänud vahele ühegi aasta olümpiaadil  osalemisest alates sellest, kui mul selline võimalus avanes. Usun, et selle  aastast olümpiaadi ei oodanud mitte ükski meie kooli õpilane  nii väga kui mina.   Olen osalenud küll juba mitu aastat järjest, kuid ainult üks kord pääsesin lõppvooru. Tartu Ülikoolis 2010. aasta  märtsis toimunud vene õppekeelega koolide õpilaste eesti keele olümpiaadi lõppvoorus olin parim nooremas vanuserühmas ja teine üldarvestuses. Ahtme gümnaasiumis olen eesti keele olümpiaadidel võitmatu. 2011. aastal kirjutasin uurimistöö eesti keeles teemal "Eesti keele õppimine Ahtme Gümnaasiumis". Uurimistööga võtsin osa  konkurssidest ning  esinesin konverentsidel . Samuti osalesin õpilaskonkursil "Kirjandusraal 2012", kus pääsesin lõppvooru. Aastate jooksul olen osalenud  mitmetes viktoriinides, erinevate kirjandite ja esseede konkurssidel. Pole olnud aastat, kus ma poleks mitte kuskil osalenud. Arvan , et Ahtme gümnaasiumis ei leidu  õpilasi, kes eesti keelega nii palju ja tõsiselt tegeleks kui mina. Ebatõenäoline, et  teised õpilased teevad ülesandeid iseseisvalt , ilma et kasutaksid teiste õpilaste abi. Mina aga  tavaliselt ei tööta teistega koos. Mulle ei tellita kooli poolt selliseid õpikuid ja töövihikuid nagu teistele. Alates sellest ajast, kui hakkasin õppima Ahtme gümnaasiumis,  tellivad õpetajad mulle  võimetekohasemad materjalid. Ega õpilaste arendamine halba  tee! Oma  talente ei tohi maha matta ükski kool! Tänu sellele, et olen õppimisvõimeline ja püüdlik, on minu eesti keele oskused  palju paremad kui teistel õpilastel. Koolis olen alati püüdnud olla parim. Ma tean, et kummastki 12. klassist meie koolis ei oska mitte ükski õpilane eesti keelt sama hästi kui mina.  Ma ei eita, et eesti keel on minu jaoks saanud peaaegu nagu emakeeleks. Mõtlesin  juba, et ei pääsegi enam lõppvooru, kuid nagu öeldakse" Ära iial ütle ei iial! ", ja nii valmistun ma ikka olümpiaadiks ning loodan väga, et seekord ma siiski jõuan lõppvooru, kuna meie koolist ei saaks mitte üksi õpilane minust paremini meie kooli esindada. Arvan isegi, et ootan lõppvooru pääsemist alati kõikidest osalejatest kõige rohkem, kuid kahjuks ma ei ole saanud  juba kaks aastat järjest lõppvoorus osaleda. Kuid ei eelmised aastad ega ka see aasta murra minu tahet. Mitte võidud, vaid tahe olla parem aitab elus edasi liikuda.