Page 58 - Tallinn University
P. 58
praegune põlvkond loodab
vastutasu
Kui treenerina alustasin, soovisin ise kõike teha ja otsustada. Elu- ja töökogemus on mind aga muutnud, viimastel aastatel olen meeskonnamängija.
Hea meeskonnaga jõuab kaugemale kui oma tahet läbi surudes.
Valin oma meeskonda liikmeid aastatepikkuse koge- muse põhjal. Tean, et vägisi kokku pandud kooslustes tekivad pingerikkad olukorrad. Tähtis on usaldus, mis tekib ühise töö, kogemuse, avatud suhtlemise ja asjade selgeks rääkimise kaudu.
Võimalused ja vastutus peavad olema vastavuses. Vastutus tekitab tunde, et kuulud meeskonda ja sinu arvamusest hoolitakse. Tallinna Ülikooli naiskonnas on väga hea tiimitunne. Saame kõik väga hästi läbi. Kuid selleks et võidule mängida ja pealiskaudsusest kas või korraks jagu saada, tuleb vahel veidi teravust sisse tuua. Paraku ülejäänud elu just pealiskaudsust soodustabki.
Väidetakse, et kõige parem olen ma siis, kui on kõige pingelisem aeg. Jah, võib-olla viibin muidu lihtsalt mugavustsoonis, aga leian, et nii, nagu peab olema aega töötada, peab olema aega ka oma töö tulemusi nautida.
janne schasmin
Janne Schasmin, Tallinna Ülikooli korvpallinaiskonna ja Eesti rahvusnaiskonna peatreener
Teeme tööd ja räägime asjad selgeks treeningutel. Mängu ajal on seda peaaegu võimatu teha. Siis kui aja maha võtame, saan hüüda vaid üksikuid märksõnu. Muidugi soovime alati võita, aga palju oleneb ka vastasest ja koos- seisust, mille just sel päeval välja saame panna.
Mis rahvuskoondisse puutub, siis selle liidriks peaksid olema mängijad. Nad on seni saanud teenimatult vähe võimalusi, aga ka vähe ja ühekülgset tähelepanu. Samas on just naised ja emad need, kes oma lapsed trenni toovad.
Öeldakse, et ka treenerid mängivad teineteise vastu, aga mina keskendun siiski pigem oma naiskonna suunami- sele. Küll on kurb see, et treenereid on üha vähem. Napib neid, kellel on silmades sära ja soov midagi muuta. Riik ei väärtusta treeneriametit ja puudub motiiv seda eriala õppida.


































































































   56   57   58   59   60