Page 58 - TLÜ Arengukava
P. 58
2.2. ÜLDPÄDEVUSTE JA PRAKTILISTE OSKUSTE KUJUNDAMINE ÕPPEPROTSESSIS
Alaeesmärgid
Vastutaja
Rahastus
Akadeemiline prorektor, akadeemilised üksused
Akadeemiline prorektor, akadeemilised üksused
2.2.1. Õppekavaarendus
a. Avame igas fookusvaldkonnas interdistsiplinaarse õppekava ja arendame interdistsiplinaarset õpet olemasolevates õppekavades.
b. Arendame ettevõtlikkust, koostööd, loovust ja ettevõtlusealaseid teadmisi toetavaid ainekursuseid ja õppevorme.
2.2.2. Lõpetajate digipädevused
a. Avame igas fookusvaldkonnas infotehnoloogiaid integreerivaid õppekavu või kõrvalerialasid.
b. Loome õppekavades eriala- või valdkonnaspetsiifilise IT-mooduli või arvutikasutamise efektiivsust tõstvaid aineid.
2.2.3. Õpingute praktilisus
a. Suurendame rakendusliku tulemusega ainete ja lõputööde osakaalu.
b. Toetame õppejõudude koolitamise ning õppekorralduse arendamise kaudu projektipõhiseid õppevorme.
c. Loome võimalused läbida praktika ja koostada lõputöö õppekavavaheliste meeskondadena.
d. Soodustame mitme eriala õppejõu koostööd õppetöös.
e. Toetame erialapraktikute aineülest integreerimist õppetöösse.
Akadeemiline prorektor, akadeemilised üksused, PO
T E, T
E, T E, T
E
E, T
E
E E
54 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   56   57   58   59   60