Page 40 - TLÜ Arengukava
P. 40
f. Töötame välja haridustehnoloogiliste teadmiste, meetodite ja DT, HU E, L oskuste süsteemse käsitluse ja kasutame sellest lähtuvalt meedia,
kommunikatsiooni (verbaalse, visuaalse, helilise ja kehalise), kunsti,
muusika ja audiovisuaalpärandit õpetajahariduses, eelkõige loovõpetajate
ettevalmistuses.
1.2.3. Enesejuhitavat õpet toetavate digikeskkondade ja -vahendite ning nende kasutamise metoodikate väljatöötamine
a. Hindame digikeskkondade sotsiaalset mõju ja nende kasutamise tulemusi.
b. Arendame välja digitaalsete õpiökosüsteemide alase tippkeskuse.
c. Arendame välja digiõppevara loomise kompetentsi.
d. Töötame välja lahendusi, mis toetavad turvalist ja mugavat digimaailmas käitumist nii isiku, institutsiooni kui ka riigi tasandil.
e. Töötame välja sisuloome metoodikaid eri meediaformaatidele ja -platvormidele.
f. Arendame välja valdkondadevahelise tarkvaralabori.
g. Panustame autoriõigustega seotud õigusruumi kujunemisse.
1.2.4. Ülikooli liikmete professionaalset kasvu toetavate digiõpivara, -keskkondade ja –metoodikate kasutamise juurutamine
E, T
T, L, E, T L
E, L
L
E, Ü
E, T
DT
DT, HU DT, HU
DT, AV
DT, AV DT, AV
a. Töötame välja kõikide ülikooli valdkondade jaoks erialaspetsiifilised IKT- DT kursused ja vastavad õppematerjalid
b. Tagame kõigi töötajate digipädevuse, pakume vastavaid koolitusi ja (enese) HU hindamisvõimalusi.
c. Toetame digipädevuse arendamist, loome digipädevuse hindamismudeli ja rakendame seda kõikide lõpetajate pädevuse hindamisel.
d. Arendame ülikoolis välja tänapäevase digitaristu ja võtame selle aktiivsesse kasutusse.
e. Digiteerime ülikooli ajalooga seotud materjalid ja realiseerime ülikooli virtuaalmuuseumi.
ITO
36 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   38   39   40   41   42