Page 24 - TLÜ ajakiri
P. 24
VÄLJAVÕTTED CV-ST:
■ 1971–1975 Heino Elleri nimeline Tartu Muusikakool, klaveri eriala
■ 1978–1984 Tallinna Riiklik Konservatoo- rium, muusikapedagoogika eriala
■ 2003-2005 magistriõpingud Tallinna Üli- kooli kunstiteaduste teadusmagistriõppe- kaval, magister artium muusikateaduse alal
■ 2013 filosoofiadoktor (kasvatusteadused)
■ 2013 Tallinna Ülikooli Kasvatusteaduste Instituudi Filosoofilise ja pedagoogilise antropoloogia keskuse antropoloogilise
didaktika uurimisrühma liige
OHOO!
■ 2013. aastal võitis Tiiu Eesti üliõpilaste tea- dustööde riiklikul konkursil konkursitöö “Muusikaõppekirjandus ja laulmisõpetus saksa õppekeelega koolides Eestis aastatel 1860-1914” eest valdkondadeülese pea- preemia.
■ Abikaasa Enn Ernits on Eesti Maaülikooli veterinaaria alusteaduste ja populatsiooni- meditsiini osakonna dotsent, õpetab kodu- loomade anatoomiat. Kui Tiiul valmis dok- toritöö, kirjutas Enn raamatut.
■ Tütar Heli Ernits on samuti muusikausku. Ta on Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia oboe eriala doktorant ning töötab ERSO-s.
■ Tiiu lemmikklaveripala on Carl Czerny etüüd nr 41, a-moll, op 740. Seda meeldib talle õpetada ja ka ise aeg-ajalt mängida.
Eesti oma rahale ülemineku päeval 20. juunil 1992. a tehtud fotol seisab Tiiu Ernits oma äsja Tartu Õpetajate Seminari lõpetanud õpilastega. Toonased klaveriõpilased Aire Lea (vasakul) ja Katrin Aasmäe (paremal) on täna tublid muusikaõpetajad Foto: erakogu
“Tööpäeva lõpus pole ma väsinud,” vaid vastupidi, töö annab juurde uut energiat.
IKKAGI INIMENE
TALLINNA ÜLIKOOLI AJAKIRI / NR 6 / SÜGIS 2014
Instituudi juures. Kopeerisin seal ka saksakeel- seid laulikuid, mida 19. sajandil Eestimaa saksa õppekeelega koolides kasutati, sest loodan neist kirjutada teadusartikli.
Mida tähendab Sinu jaoks “elukestev õpe”?
On ju tavatõde, et ühiskond ja kultuur on pidevas arengus ja muutumises ning sotsiaal- selt heakskiidetud väärtuste muutudes tuleb ka hariduses uued õppeeesmärgid seada. Seetõttu on pidev enesetäiendamine loomulik, et ajale mitte jalgu jääda.
Eelkõige mõistan ma elukestva õppe all siiski oma elu väärtustamist ning kõrgema- te sihtide poole püüdlemist. Ei tohiks niisama
viriseda, vaid püüda muuta oma elu sisuka- maks. Tähtis on, et oleks eesmärk - sealt edasi oskame juba liikumise suuna valida. Õppimine on kui vastutus selle ees, et sulle on antud elu.


































































































   22   23   24   25   26