Ülesanne teemakohaseks enesearenduseks

Joonis 1, põhiskeem "Kolmikväli"

 

Joonis 2, lihtsustatud vaade vastastikku seotud väljadele (Kolmikväli), mida võib samuti kasutada enesearendusülesande alusskeemina. 

Igapäevaelus kohtame pidevalt kasvatuslikke situatsioone. Valige üks lihtne kasvatuslik-õpetuslik argisituatsioon (kodus, koolis, bussis vm) ja püüdke seda lahata kasutades “kolmikvälja”.
Milles ilmneb kasvatustegelikkus (situatsioonikirje)?
Milles väljendub selles osalejate argiteooria, argi-filosoofia?
Millise Teie jaoks seisneb selle situatsiooni filosoofiline sisu (maailmavaade, inimkäsitus e inimpilt, väärtused jm) ja olemus?
Millised (kasvatusteaduslikud) teooriad on Teie arust kasutatavad situatsiooni seletamiseks?

Koostage ülaltoodu kohta tekst või oma “kolmikväli”. Ideaalis võiksite sama situatsiooni juurde tulla tagasi vastava aine lõpus, analüüsida seda omandatud teadmiste baasil ja lisada mõlemad analüüsid õpimappi (või oma enesearengu mappi).