Kaitstud doktoritööd
Siit lehelt leiab ülevaate Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudis kaitstud doktoritöödest.
Maris Juhkami doktoritöö "Toward competent reading: from fluency to comprehension" („Oskuslikuks lugejaks: ladususest mõistmiseni“) (07.10.2024).
Reeli Liiviku doktoritöö „Kutseõppijate tähenduslikud õpikogemused: kutsepedagoogiline perspektiiv“ (23.09.2024).
Mikk Granströmi doktoritöö „Õpetajate ja õpilaste teadmised õpistrateegiatest ja nende õpetamine klassiruumis“ (17.09.2024).
Liudmila Zaichenko doktoritöö "Teachers Agency Through the Morphogenetic Lens: The Case of Russian-medium Schools in Estonia" („Õpetajate tegevusvõimekus läbi morfogeneesi prisma: Eesti Vene õppekeelega koolide juhtum“) (29.01.2024)
Õnne Uus doktoritöö "The role of executive functions in school students' self-directed learning" („Täidesaatvate funktsioonide roll kooliõpilaste enesejuhitud õppimisel“) (18.09.2023)
Piret Oppi doktoritöö "Teacher leadership – supporting teachers’ collaborative learning in Estonian schools" („Õpetaja kui eestvedaja – õpetajate koostöise õppimise toetamiseks Eesti koolides“) (29.08.2023) Tutvu doktoritööga Pressiteade Intervjuu
Tutvu doktoritööga Pressiteade Intervjuu
Reet Kasepalu „Koostööpõhise õppimise ajal õpetajate toetamine kasutades õpianalüütika peegeldavat ja suunavat töölauda õpetaja teadvustatud sekkumise suurendamiseks“ (15.06.2023)
Rina Ronkainen „Tähenduslikud ja pikaajalise sihiga õpetajad Soomes ja Eestis“ (02.06.2023)
Tiina Peterson „Koolieelsete lasteasutuste õpetajate professionaalsus Euroopa kontekstis Eesti, Soome, Rootsi ja Ungari vaatenurgast“ (20.02.2023)
Tutvu doktoritööga Pressiteade Intervjuu
Anne-Mai Näkk „Klassiõpetajate juhendamispraktikate ja töömotivatsiooni seos õpilaste õppimisse kaasatusega“ (14.02.2023)
Tutvu doktoritööga Pressiteade Intervjuu
Mare Sadam „Ühiskonna väärtuste murdumine Eesti õpetajate tööelu narratiivides: eluajalooline uurimus“(28.09.2022)
Kristel Kotkas " Õpetamise ja õppimise tähendus Eesti õenduspraktikas peale õppekavareformi" (12.09.2022)
Ruta Petkute „Akadeemilise elu, teadmise ja hariduse instrumentaliseerimine: Leedu akadeemikute reageeringud Euroopa kõrghariduspoliitikale õppekavade ümberkujundamise osas“ (11.04.2022)
Kati Vinter "Eesti põhikooliõpilaste akadeemiline läbipõlemine: toimetuleku mehhanismide analüüs" (16.12.2021)
Marika Ratnik "Using the arts to support children's well-being at school" (01.11.2021)
Janika Leoste “Tehnoloogiliste innovatsioonide adopteerimine ja säilitamine õpetajate klassiruumi praktikates – õpperobotite matemaatikatundi integreerimise näide” (13.10.2021)
Tiina Tambaum "Teenaged Tutors Facilitating the Acquisition of e-Skills by Older Learners" (13.09.2021)
Stanislav Nemeržitski "Conditions for Creativity in Estonian School: Teachers’ and Students’ Beliefs about Creativity and Creative School Climate" („Tingimused loovuse soodustamiseks Eesti koolis: Õpetajate ja õpilaste uskumused loovuse ja loovust soodustava koolikliima kohta“) (08.07.2021)
Katrin Soika "Expanding opportunities on the use of concept mapping as an assessment tool in science education" („Loodusteaduslike teadmiste hindamine mõistekaardi meetodi abil“) (08.02.2021)
Meidi Sirk „Kutseõpetajate muutuv professionaalsus“ (25.02.2021)